Regulamin konkursu

(zwany dalej: „Regulamin”)

§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich przeprowadzony jest konkurs w serwisie Facebook, (zwany dalej „Konkursem”).
2. Wydawnictwo: „Media Creations Adam Hordejuk”, ul. Francuska 2, 21-500 Biała Podlaska (dalej jako: „Organizator konkursu”) ogłasza niniejszym zasady konkursu, umieszczonego w serwisie Facebook.
3. Fundatorem nagrody jest firma: „Media Creations Adam Hordejuk”.
4. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
5. Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
6. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
7. Konkurs jest prowadzony na stronie https://www.facebook.com/magazynlivingroom (zwanej dalej: „Fanpage”).
8. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawują pracownicy Organizatora.
9. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady uczestniczenia w Konkursie, rodzaj nagród, sposób ich uzyskania i przekazania laureatowi Konkursu.

§2. Uczestnicy Konkursu
1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadające aktywne konto w serwisie Facebook, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
2. Uczestnik oświadcza, że:
- jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
- zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebook;
- wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook.
3. W Konkursie nie mogą uczestniczyć rodzina, pracownicy i współpracownicy Organizatora.
4. Laureat nie może przenieść prawa do uzyskania nagrody na osoby trzecie.

§3. Nagrody
1. W Konkursie wygrywa osoba, wyłoniona w sposób wskazany w §5.
2. . Nagrodą (dalej: „Nagrody”) w Konkursie jest zestaw kosmetyków „Pure Beauty Zimowa Impresja”, o wartości 99zł.
3. Informacja o Nagrodach będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie opublikowanego na portalu Facebook, na Fanpage’u – https://www.facebook.com/magazynlivingroom.
4. Zwycięzcy nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
5. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.

§4. Czas trwania konkursu
1. . Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „Post Konkursowy”) na portalu społecznościowym Facebook na profilu Organizatora pod adresem https://www.facebook.com/magazynlivingroom.
2. Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu czuwać będzie Komisja Konkursowa złożona z pracowników Organizatora.
3. Konkurs trwa od dnia 15.02.2022 roku, godz. 10:00, do dnia 22.02.2022 roku, godz. 23:59.

§5. Przebieg i zasady uczestnictwa w Konkursie
1. Osoba biorąca udział w konkursie musi posiadać status Uczestnika zgodnie z §2.
2. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne i nieodpłatne.
3. Uczestnictwo wymaga rejestracji w serwisie Facebook.
4. Warunkiem uczestnictwa jest zaakceptowanie Regulaminu oraz poprawne wykonanie wszystkich zadań opisanych w §5.
5. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest:
- polubienie profilu Organizatora pod adresem: https://www.facebook.com/magazynlivingroom,
- napisanie w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzi na pytanie: „Jakie kosmetyki kojarzą Ci się z zimą?”
- zasubskrybowanie kanału YouTube Design Book: https://www.youtube.com/channel/UCBhIkIhdV8k4zMAy244bOxw
6. Informacje o Konkursie dostępne będą w serwisie Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/magazynlivingroom.
7. Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wybierze jednego zwycięzcę.
8. Zwycięzca Konkursu zostanie wybrany przez Komisję Konkursową w oparciu o poprawność wykonania wszystkich zadań i kreatywność odpowiedzi.
9. Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody w ciągu 3 dni roboczych od daty zakończenia Konkursu poprzez wiadomość prywatną, wysłaną na portalu Facebook.
10. Publiczna informacja o wygranej zostanie umieszczona na profilu Organizatora pod adresem: https://www.facebook.com/magazynlivingroom w ciągu 3 dni roboczych od momentu zakończenia Konkursu.
11. Przyznane Nagrody zostaną wysłane laureatom w ciągu 14 dni roboczych od momentu rozstrzygnięcia Konkursu pocztą lub za pomocą firmy kurierskiej.
12. Koszt wysyłki Nagród ponosi Organizator.
13. W przypadku, gdy Laureat nie odpowie na próby kontaktu w ciągu 7 dni roboczych lub nie spełni regulaminowych wymogów Konkursu, traci prawo do Nagrody.

§6. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące spraw związanych z organizacją, przebiegiem Konkursu, ufundowaniem i wydaniem Nagrody należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora pod adresem: Media Creations, 21-500 Biała Podlaska, ul. Francuska 2, najpóźniej w terminie do 14 dni od daty wydania Nagrody – osobiście lub listem poleconym.
2. Reklamacje przesłane po upływie terminów nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni.
4. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.

§7. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.02.2022 i obowiązuje do dnia 28.02.2022.
2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad oraz przerwania Konkursu w trakcie jego trwania.
5. Dodatkowe informacje związane z Konkursem można uzyskać, przesyłając pytania w wiadomości prywatnej na portalu Facebook, na profilu Organizatora: https://www.facebook.com/magazynlivingroom.
6. Regulamin Konkursu dostępny będzie na stronie Organizatora: www.media-creations.pl.